Dienstag, 18. November 2014

A picture update

Hey guys,

Since I'm not able to write loads of text at the moment, I'm just going to let the pictures speak for themselves this time. They were all taken during the last two weeks and don't worry, I'll explain the important parts as well. So have fun and enjoy the pictures!
Da ich, wie angekündigt, nicht wirklich Zeit habe, euch hier einen Roman hinzuschreiben, lasse ich dieses Mal die Bilder für sich sprechen. Sie wurden alle in den letzten zwei Wochen aufgenommen. Aber keine Sorge, die wichtigen Teile erkläre ich euch natürlich auch. Also habt Spaß und genießt die Fotos! 

At  the Natural History Museum:





How cool is this? You can go ice-skating in front of the museum. This activity is definitely on my bucket list! 
Wie cool ist das denn bitte? Man kann vor dem Museum Schlittschuh laufen gehen. Definitv auf meiner To-Do-Liste! 

Harrods:




Many ways to spell my name wrong:




The Olympic Park:



The girl in the picture is Julia. I met her in my English class and she has definitely become one of my best friends here in London. She also writes a blog, which you can check out here
Das Mädchen neben mir ist die liebe Julia. Ich habe sie in meinem Englisch Kurs kennen gelernt und sie ist seitdem zu einer meiner besten Freundinnen hier in London geworden. Sie schreibt übrigens auch einen Blog, den ihr euch hier auch gerne einmal ansehen könnt.


Another trip to Primrose Hill:

Happy Tuesday, 
Svenja xx



SHARE:

6 Kommentare:

  1. I love Harrod's! You should do a post of all the times Starbucks misspelled your name. Haha. :] // ▲ itsCarmen.com ▲

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I do too!
      Haha I will when I have a couple more pictures to show! Good idea!
      Love,
      Svenja

      Löschen
  2. Very nice photos :)

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. Sehr schöne Bilder. Da bekommt man direkt Lust noch mal nach London zu Fahren. Es ist schon so lange her.
    Hoffe Du hast eine schöne Zeit

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Das freut mich zu hören! Ich hoffe du schaffst es bald mal wieder hier her in diese wundervolle Stadt!
      Liebste Grüße,
      Svenja

      Löschen

BLOGGER TEMPLATES BY pipdig